Sunday, 5 July 2009

Lavender vs Roses


Dulu sebenarnya masa aku mula2 jatuh cinta kepada English Decoration.. masa kat forum lagi sebelah tu... aku lebih sukakan lavender daripada roses.. tapi bila nak diaplikasikan lavender untuk pasu besar yang ada kat rumah.... sure fail.. tak secantik roses kalau nak dibandingkan ..... so aku akan pilih roses.. tapi kalau ada lavender yang aku terjumpa dan berkenan dihati aku pasti akan membelinya... macam lavender putih dan purple dipasu kecil tu.. aku beli di LL, jumpa dan terus berkenan.. rasa nak ambil semua.. tapi cukuplah aku ambil 4 pasu jer........... kesimpulannya... kat rumah aku ada lah kedua2 bunga ni yang cukup aku suka... lavender dan roses....

2 comments:

  1. salam mell, wahhh dah blog dairy digital gitu. k.shida pun ada gak..bleh la terjah.. glenarmrd blogspot. mell, cantik ler lavender tu, k.shida pun lebih suka lavender dari roses, mell ada jual ke.. kalu ada.. akak nak book dua tiga ker.

    ReplyDelete
  2. kak .. mel selalu gak skodeng blog akak.. heheheh amra dah besar , comei betul.. lavender tu beli kat LL jer kak..

    ReplyDelete