Sunday, 2 August 2009

Blue Baby

Salam kepada semua.. sebenarnya dah 2 hari aku terlantar disebabkan virus demam melanda, alhamdulillah hari ni demam aku semakin pulih.. cuma kepala jer macam pening sikit ... dapatlah aku menghabiskan update semua barang kat blog aku.. dan di blog ini juga...
Warna biru mula terbit di rumah aku.. sebenarnya warna biru ni jarang aku applikasi kan sebagai decor di rumah, tetapi apabila aku terpandang tin biru ni aku terjatuh cinta pula dengan lukisan teapot2 dan teacup dia... dan lukisan nya sangat cantik dan kemas.. jadi aku membelinya , walaupun harganya boleh tahan jugaklah.. broke aku bulan tu...... pinjam kata2 Kak Hanim ... "biar nyesal beli jangan nyesal tak beli..." hehehe... jom cuci mata...


4 comments:

  1. Mell chantiknyer beli kat ner...he he kalau termampu bole gak rembat he he...betul mell apa apa biar beli dulu he he nyesal kemudian ha ha...notty kan....

    ReplyDelete
  2. nanti kalau akak dan pandai folkart boleh la akak lukis mcm ni kat tin buruk kat rumah tu...heheh angan2...

    ReplyDelete
  3. mell cantikk..for a lovely items like this, kalau dah suka..me oso dont mind spend a bit..as long kita suka..

    ReplyDelete
  4. Kak Hanim...
    Heheh.. kalau convert to Sing Dollar.. boleh sangat lah... heheh kalau nak calling2 eh...

    Kak Kathy...
    Kak kalau dah pandai boleh mel beli...

    kak Salmi..
    Kak Sal.. tapi mel mcm dah nak kena sound jer...ops.. idid it again.. hahah

    ReplyDelete